قصه های کودکیم
پالت
نگارش در تاريخ چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:, توسط حبیب



نظرات شما عزیزان:

نارون
ساعت12:42---22 بهمن 1392
دلم تنگ است برای کودکی هایم/برای جیغ مادر اخم بابایم/من آن فهم اندک رادوست دارم/کاش میشدکاش میشدکه برگردم......
زیبا بود پسندیدم.


(...Jeiran(hamdiar
ساعت15:46---8 دی 1392
کارهاتون واقعا جای تحسین داره...
مخصوصا این کار قصه های کودکیم....
.
.
.
برقرار و موفق باشید!...


نفس
ساعت11:38---6 آذر 1392
خدای خوب من! زندگی به سختی اش می ارزد... اگر!!! " تو " در انتهای هر قصه اش! ایستاده باشی...

نفس
ساعت10:28---5 آذر 1392
بـزرگ تـر کـه شـدم ..
داسـتـانـی خـواهـم نـوشـت کـه کـلـاغ هـایـش قـصـه بـبافـنـد و
آدم هـا را بـه هـم بـرسـانـنـد!


نفس
ساعت22:25---3 آذر 1392
امشب به قصه ی دل من گوش میکنی فردا مرا چو قصه فراموش میکنی...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: